Sale!

#Jangan Kata Abang Tak Payung

RM25.00 RM20.00

Kisah ini sudah lama. Editor yang seorang ini, datang dan kemukakan cadangan dia. Dia kata, nak ambil status2 FB saya yang lama2, status2 yang terpilih, buat jadi buku.

Saya tidak berapa berkenan dengan cadangan dia. Sebab saya belum sampai taraf lagi untuk buat macam tu (sedar diri T__T). Tapi saya tak kata tak nak, cuma saya buat ayat yang menyusahkan dia dengan harapan dia akan mengalah.

“Tapi aku malas nak kumpul2 ni. Kalau kau kumpulkan, baru aku ok.”

Tapi dia okey pula. Kemudian selepas beberapa ketika, dia beri saya tengok layout awal. Eh, lepas baca, feel baca balik tulisan kita pada layout buku sangat berbeza dengan feel baca pada layout facebook. Saya mula lembut hati.

Kemudian waktu nak beri tajuk, saya tak tahu nak letak tajuk apa. Dia beri cadangan, tajuk‪#‎jangankataabangtakpayung

Saya yang sudah malas nak berfikir, pun ok.

– BAHRUDDIN BEKRI, penulis buku Jangan Kata Abang Tak Payung

ISBN-13: 978-967-13700-2-5
Tarikh Terbit: Dis 2015
Jumlah Muka Surat : 170

Penulis : Bahruddin Bekri

3 in stock

Compare
Category: Product ID: 12837

Additional information

Weight 0.195 kg

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “#Jangan Kata Abang Tak Payung”

Your email address will not be published. Required fields are marked *