DUDEL TARBIAH:KITAB GRAFIK TAUHID ZINDANI JILID 1

RM18.00

3 in stock

SKU: 9789832423355 Category: Tags: , , , Product ID: 20687

Description

Ramai yang mengadu kesukaran untuk membawa tajuk Tauhid Zindani dalam halaqah masing-masing, selepas ini tiada alasan lagi! Buku ini bakal membawa revolusi baru dalam penyampaian tajuk Kitab Tauhid dalam halaqah.

Muka surat: 136 (full colour!)

Korang pernah baca Kitab Tauhid az-Zindani? Baca tak pernah habis? Rasa isi sangat bagus tapi kurang daya tarikan? Kalau boleh nak ada ilustrasi yang lebih menarik?
.
Sekarang tak perlu risau lagi. Kami bawakan kepada korang buku dudel ni. Dapat menyelesaikan semua masalah di atas.
.
Dalam buku ni ada,
dudel yang menarik berbentuk nota. Mudah lah nak baca tanpa rasa bosan.

Juga ada mind-map yang memudahkan korang faham. Tak perlu nak tenung tajam-tajam dan berkerut dahi masa baca. Korang pun cepat habiskan buku ni.

Ruang nota pun ada. Kalau korang nak diskas dalam usrah sambil rujuk Kitab Tauhid az-Zindani pun senang. Catat terus kat sini dan korang boleh buat ulangkaji bila-bila masa sahaja. So, takleh malas-malas catat nota.

Dan, yang paling penting sekali, buku ni dicetak berwarna. Sangat cantik dan menarik. Menyenangkan mata korang tanpa rasa mengantuk lagi. Kalau mengantuk juga tak tahu lah. Hehe.

Senang citer, kami dah buat ringkasan dan nota untuk korang faham bab tauhid dan sains ni.

Additional information

Weight 0.195 kg

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “DUDEL TARBIAH:KITAB GRAFIK TAUHID ZINDANI JILID 1”

Your email address will not be published. Required fields are marked *